SAR

According to the latest industry data from consultancy Schmidt Automotive Research, models from Chinese brands accounted for just 2.9% of the total new car market in Europe in the opening third of 2024. The data includes the territory of the original EU member states before the EU enlargement in 2004, as well as the EFTA markets and the UK. Read more at schmidtmatthias.de 🇬🇧

Používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. We use cookies to ensure the functionality of the website and, with your consent, to personalize the content of our website. View more
Cookies settings
Súhlasím
Odmietnuť
Cookies
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active
Čo sú cookies? Súbory cookies a ďalšie technológie nám pomáhajú zlepšovať naše služby, pomáhajú nám analyzovať výkon webu a umožňujú nám pomáhať zákazníkom vo výbere správneho tovaru. V nastavení si môžete vybrať, ktoré cookies môžeme používať. Svoj súhlas môžete kedykoľvek odvolať. What are cookies? Cookies and other technologies help us improve our services, help us analyze website performance and enable us to help customers choose the right product. In the settings, you can choose which cookies we can use. You can withdraw your consent at any time.
Save settings
Cookies settings