china market problems

Traditional automakers are losing market share in China due to the development of electromobility and customer demands for technologies such as smart dashboards and sensors for autonomous driving. The market share of Korean manufacturers has fallen to 1.2%, and sales of European brands are also declining significantly. handelsblatt.com 🇩🇪

Používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. We use cookies to ensure the functionality of the website and, with your consent, to personalize the content of our website. View more
Cookies settings
Súhlasím
Odmietnuť
Cookies
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active
Čo sú cookies? Súbory cookies a ďalšie technológie nám pomáhajú zlepšovať naše služby, pomáhajú nám analyzovať výkon webu a umožňujú nám pomáhať zákazníkom vo výbere správneho tovaru. V nastavení si môžete vybrať, ktoré cookies môžeme používať. Svoj súhlas môžete kedykoľvek odvolať. What are cookies? Cookies and other technologies help us improve our services, help us analyze website performance and enable us to help customers choose the right product. In the settings, you can choose which cookies we can use. You can withdraw your consent at any time.
Save settings
Cookies settings